بزرگترین مجموعه تصاویر متحرک با بیش از 420000 انیمیشن GIF
فروشگاه بزرگ اینترنتی ارزان مارکت
فروشگاه بزرگ اینترنتی ارزان مارکت

ریال69000

 

بزرگترین مجموعه تصاویر متحرک با بیش از 420000 انیمیشن GIF

مجموعه ای نفیس و بسیار گران بها با قیمتی استثنائی در مرکز خرید اینترنتی وطن. این محصول متشکل است از سه بخش متفاوت که توسط تیم مدیریتی فروشگاه گرد آوری و در قالب یک محصول بسیار جامع و ارزشمند در اختیار شما عزیزان قرار گرفته است.

بخش اول:300,000  انیمیشن(متحرک)GIF بابهترین کیفیت محصول کمپانی Animation Factory در 2حلقه DVD (یا 12CD) قابل استفاده در طراحی صفحات وب، پروژه های پاورپوینت، فلش و...

Essential Collection 3  محصول جدید کمپانیAnimation Factory ، پکیج عظیم و کلکسیون بی نظیر 300 هزار تایی از با کیفیت ترین انیمیشن های GIF در 2حلقه DVD (یا 12CD) دارای اتوران تحت وب با قابلیت پیمایش و پیش نمایش تمام انیمیشن ها به صورت کاملاً دسته بندی شده! مجموعه ای بی نظیر و کاربردی برای طراحان وب، انیماتورها، گرافیستها، صاحبان وب سایتها و وبلاگها، علاقمندان به تصاویر متحرک و ... که در طراحی صفحات وب، پروژه های پاورپوینت، فلش، ایمیل، وب نویسی، انجمنهای گفتگو و ... قابل استفاده می باشد. انیمیشن های این مجموعه در سایزهای متنوعی با پس زمینه های دارای سایه، بدون سایه، و با پشت زمینه سیاه و سفید (در کل هر عکس به چهار صورت) عرضه شده اند. تمامی 300هزار انیمیشن این پک انحصاری شرکت Animation Factory بوده و توسط طراحان این شرکت خلق شده اند و هیچ یک تکراری و یا کپی نمی باشد.

انیمیشنهای جذاب این مجموعه در صدها موضوع متفاوت دستهبندی شدهاند، موضوعاتی همچون تجارت، تحصیلات، دین و مذهب، مردم، ورزشی، حیوانات، پرچم کشورها، کودکان، اتومبیل، موزیک، آکروبات، فرشته، هنرمند، غذا،عشق، سرگرمی، پزشکی، سالمندان، چشم، خانواده، کشاورزی، آتش نشانی، چهره، خرید، مهندسی، کتاب و کتابخانه، اتومبیل، نظامی، تدریس و صدها دسته بندی اختصاصی دیگر در هر زمینه ای که به ذهن شما خطور خواهد کرد! هر یک از 12CD  موجود در پک Essential Collection منو و دسته بندی جالب خود را دارد که دسترسی به تمامی انیمیشن ها از تمامی موضوعات و دسته بندی ها را در قالب یک محیط گرافیکی جالب و سبک و تحت مرورگر مانند Internet Explorer یاFirefox ، به آسانی امکان پذیر کرده است.

تصویری از محیط اتوران مجموعه:

300000 gif animation

بخش دوم: بیش از 115 هزار تصویر کلیپ آرت به همراه بیش از 50 هزار تصویر مخصوص طراحی صفحات وب ClipArt 115,000 Clip Art Images plus Bonus 50,000 Web Images

این مجموعه شامل 115,000 تصویر در بهترین کیفیت به صورت دسته بندی شده می باشد. همچنین دارای یک محیط خود اجرا ( Autorun ) با قابلیت پیش نمایش و جستجوی پیشرفته داخلی است. به این صورت که تنها کافیست برنامه ای را که در هر یک از 4CD موجود است نصب کنید و پیش نمایش هر 165,000 تصویر را به طور کامل تماشا کنید. همچنین میتوانید با استفاده از قابلیت جستجو تصویرهای مناسب با نیاز خود را به راحتی هرچه تمام تر پیدا کرده و از آن بهرهمند شوید. قابلیت بسیارعالی این مجموعه گرفتن خروجی های متنوع و با هرنوع فرمت تصویری است، حتی شما به راحتی میتوانید خروجی بدون پس زمینه یا با هرنوع رنگ و طرح دلخواه داشته باشید.

همچنین این مجموعه دارای 50 هزار المان و سیبل های گرافیکی دسته بندی شده بسیار زیبا و حرفه ای جهت طراحی صفحات وب و امور تهیه کاتالوگ و بروشور میباشد. به صورت متحرک یا ثابت به فرمت GIF. دسته بندیهای این المان ها به شرح زیر است:

1- پیکان ها و نشان گر ها، 2- تکمه (دکمه) های متنوع، 3- شمایل و آیکان، 4- گلوله و جداکننده ها، 5- خطوط

از خصوصیات این مجموعه می توان به موارد زیر اشاره نمود:
- 115هزار تصویر واقعی برای موضوعات و نیازهای متفاوت
- شامل محیط کاملاً خود اجرا (Autorun) بسیار ساده و کاربرپسند
- قابلیت گرفتن خروجیهای بسیار متنوع به همراه یک راهنمای قدم به قدم که به عنوان یک دستیار هوشمند شما را همراهی میکند.
- قابلیت ساختن خروجی‏هایی با پس زمینه شفاف
- سازگاری کامل برنامه از فوتوشاپ نسخه 4 به بالا
- قابلیت بهینه کردن تصاویر برای استفاده در صفحات وب
- امکان اضافه کردن تصاویر شما به مجموعه برای ایجاد یک مجموعه شخصی و کامل تر به همراه مدیریت تصاویر شخصی شما
- قابلیت ویرایش تصاویر با استفاده از ابزارهای داخلی تعبیه شده درون بسته خود اجرای مجموعه که شما را بی نیاز به استفاده از نرم افزارهای سنگین گرافیکی دیگر می کند.
- قابلیت جستجو بر اساس کلمات، دسته بندی ها، فرمت تصویر و مجموعه.
- پشتیبانی از قابلیت Drag and drop (کشیدن و انداختن)

- سازگار با نرم افزارها و بسته های گرافیکی دیگر

تصویر کاور محصول:

115000clipare

بخش سوم: شامل بیش از 5000 تصویر متحرک جمع آوری شده در طی چند سال توسط تیم مدیریتی فروشگاه. این مجموعه بانک عظیمی از بهترین اسکرین سیورهای موبایل، شکلک های متحرک بسیار جذاب، تصاویر Gif استفاده شده توسط مدیران وب سایتها وبلاگها و انجمنهای گفتگوست. با این مجموعه هرآنچه که برای زیباتر کردن گوشی موبایل، وبسایت وبلاگ ویا مطالب خود در تالارهای گفتگو، ارائه های پاورپوینت، فایلهای فلش و... نیاز دارید به صورت یکجا خواهید داشت! این مجموعه حاصل چندین سال تلاش در جمع آوری بزرگترین بانک تصاویر متحرک پر استفاده در اینترنت توسط ما بوده و اینجا در کنار 2 مجموعه‎ی فوق در اختیار شما عزیزان قرار داده ایم.

نمونه هایی ازتصاویر این بخش:

     

     

      

      

    

تذکر: مجموعه کامل 420000 انیمیشن متحرک در 2DVD برای علاقه مندان ارسال خواهد شد. خریداران محترم دقت فرمایید در راستای سیاست عرضه محصولات با کمترین قیمت و بالاترین کیفیت، این محصول با قیمتی غیر قابل رقابت به فروش میرسد و با توجه به هزینههای تهیه و بسته بندی محصولات، به جهت مرقون به صرفه بودن ارسال سفارشات،  مبلغ خرید 6900 تومان است .

خرید پستی = پرداخت وجه بعد از دریافت کالا درب منزل

ریال69000






تاریخ: برچسب:,
ارسال توسط ارزان مارکت